woensdag 15 augustus 2007

vandaag alleen

Vandaag was ik alleen voor de klas. Dat was wel weer ff wennen, maar het ging erg goed.
Het lijkt wel of de klas steeds rustiger wordt en ik ook :).
Morgen ben ik vrij, maar vind dat helemaal niet zo leuk.
Wil graag mijn eerste week zelf ervaren en nu moet ik de klas overgeven aan iemand anders.
Ik hoop dat het vrijdag dan nog wat wordt.
Maar goed, ga morgen nog wel ff naar de vergadering.

Wat gaat een week toch snel als je zoveel energie hebt om te draaien. Ik ga echt met een lachend gezicht naar school en kom er net zo lachend weer vanaf. Dat voelt wel lekker, maar ook dat zal nog wel eens een keer veranderen in het jaar hihi.

Nu ben ik echt doodop. Ben 3 dagen te vroeg op gestaan.
Vanavond nog ff afscheid gaan nemen van mijn team en dan maar weer lekker naar bed.

X

1 opmerking:

Anoniem zei

klinkt helemaal super fem!!! Fijnd at ej het zo naar je zin hebt en er ook iedere dag met een big smile naartoe gaat! Jammer dat je morgen meteen vrij bent, maar ach, ook dat went wel weer snel denk ik!!
(ik ga nog steeds foto's maken hoor, ben tot nu toe echt nog te druk geweest met de groep. Misschien dat ik dat morgen mijn stagiaire wel even laat doen :-))