zaterdag 18 augustus 2007

GETAGGED DOOR MIRANDAF!

Dit spelletje heet SCATERGORIES. En hier zijn de regels:
* Gebruik de eerste letter van je naam als antwoord op de onderstaande vragen.
* Het moeten bestaande namen, plaatsen en dingen zijn, NIETS mag verzonnen zijn.
* Als je niets kan bedenken, sla het over.
* Je mag niet je naam gebruiken voor de jongens/meisjes naam vraag.
* Het kan zo zijn dat jouw naam begint met dezelfde eerste letter als die van mij, sorry maar gebruik dan NIET mijn antwoorden!
Mijn naam is Femke!
1. Beroemde zanger of band: Faithless
2. Woord uit 4 letters: Flat
3. Straat: Fionalaan
4. Kleur: Fel geel
5. Cadeautje: Felicitatie kaart
6. Vervoersmiddel: Fiets
7. Dingen in een souvenierswinkel: -
8: Jongensnaam : Ferdy
9. Meisjesnaam: Fabienne
10. Film: Forest Gump
11. Drankje: Fris
12. Beroep: Fietsenmaker
13. Beroemdheid: Famke Jansen
14. Tijdschrift: Flair
15. Stad: Foxhol
16: Professionele sportclubs: Feyenoord
17. Fruit: Framboos
18. Smoes bij te laat komen op werk: Ferdy had een lekke band
19: Iets dat je weggooit: Fotolijm
20: Dingen die je schreeuwt: Dat mag ik niet zeggen ;)
21. Tekenfilm figuur: -
En ik tag dan Judith, Yvette en Marga

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hihihi ook zonde dat je fotolijm weg gaat gooien!!! *LOL*

Yvette zei

Whahaha, heel fijn hoor....
Hoe moet ik nou al die antwoorden verzinnen met een Y...
Dit gaat lastig worden!!
Maar ik ga mn best doen!!

Charlotte zei

Hihihi, wat dacht je van Fred Flintstone (bij de tekenfilmfiguren)? :)