dinsdag 14 augustus 2007

de eerste dag..

zit erop.
Het was hartstikke leuk om weer met de kids op school te zijn. Het was wel een hectische bedoeling, maar erg gezellig.
Mijn lio stagiaire was er ook en daar was ik toch wel erg blij mee.
We moesten nog veel uitleggen en uitdelen en tussendoor ben ik ook nog wat lessen gestart hihi.
Ik was helemaal hyper, maar boeiend toch? Daar kon ik niet van wakker liggen.
Vond het helemaal leuk!

Vandaag is dag 2 en ik ben er wel achter dat ik meteen consequent moet zijn en wat strenger. Das wel ff weer wennen na zo'n groep als vorig jaar. Maar ik weet zeker dat ik met deze groep ook heel veel leuks ga beleven.

Onze directeur heeft als actiepunt dat we deze week met het hele team buiten lopen. Dat was wel lachen gisteren, want dat zijn we niet gewend. Maar he, het is nog geweldig weer, dus dan is er toch niks lekkerders om ff een frisse neus te halen met z'n allen?
Vandaag weer en ik heb er zin in hahahaha

Ik ben nog steeds een beetje hyper, dus mss vandaag ook wel weer een beetje druk. Het zal wel wennen en er zullen ook weer dagen aankomen dat ik weer geen zin heb... maar voorlopig ff niet!

Fijne dinsdag!!!!

Geen opmerkingen: