dinsdag 5 december 2006

surprise forum



Op het forum deden wij met een groep meiden en een heer mee aan een digitale surprise. Dit is wat ik gekregen heb.
Het gedicht:

Lieve Femke

Sinterklaas is heel ontdaan
want er was hem iets ontgaan
Lootjes trekken op een forum
met 3 euro als maximum
wat een supergaaf idee
en iedereen was ook zo tevree
Maar ja het forum van scrapdelight
is gewoon de leukste site
Kadootjes kopen; dat viel tegen
want wat zijn die prijzen toch gestegen
Maar toch wat dingen bij elkaar gezocht
en hopelijk is het een beetje wat mocht
Veel plezier nog en tot volgend jaar
maak alles open en geef op het forum je commentaar

Groeten van Sint en Piet

Nu, ik geef hier even mijn commentaar :)
Ik vond het super en ben blij met de kadootjes. Dankjewel voor degene die mij had, want dat is me nog een raadsel.

X

1 opmerking:

Arine zei

Ben blij dat je het leuk vind