woensdag 25 april 2007

mijn aankopen

Zo, ben net ff lekker wezen shoppen in Heesch. En dit heb ik allemaal gekocht. Er is ook nog meer, maar das voor Marlies voor haar rak. Dus dat kan ik hier niet showen.

Stacy claire boyd voor- en achterkant:



Scenic Route voor- en achterkant:



Rusty pickle voor- en achterkant:


Scenic route voor- en achterkant:



Fancy floral chic voor- en achterkant:

K&Company, Frances Meyer, Rusty pickle, 7Gypsies (papier voor heritage):


navulling voor xyron, ghost letters Heidy Swapp, blauw lint voor in de dymo en wat brads die ik bij de kassa uit mocht kiezen.

6 opmerkingen:

Miranda zei

Leuke spullen!! En nu maar hopen dat je zin om te scrappen krijgt!

Anoniem zei

Wauw, jij bent goed geslaagd!!! Is je scrapzin ook al teruggekomen onderweg???

Anoniem zei

en ben je je nu nog aan het vervelen ? Trouwens spannend WAT HEB JE VOOR ME GEKOCHT ????

Marga zei

hihihihihihi, dat ziet er wel heel leuk uit!!!!
Is dat zo'n around the block rolletjes blauw????

Serai Meulen zei

wauw, wat een leuke spullen :D.

scrappeter zei

beetje late reactie... maar doe ff rondje blog, maar wat een super gave spullen allemaal, morgen ga ik eens ff in Heesch kijken!