zondag 12 augustus 2007

even een updateje :)

Zo dit is dan mijn laatste dag van de vakantie. En het is erg mooi weer. Boffen wij ff :)

De afgelopen dagen /weken ben ik nog heerlijk bezig geweest met school en scrappen.
Ik ben bezig geweest met verschillende challenges van andere blogs, leuk om te doen, ik heb een mini-album gemaakt voor een nieuwe circle journal op het SA forum. Mijn onderwerp is: mijn kookboek.

EN .. ik heb een eigen challengeblog opgestart met een eigen designteam!
Ik ben er helemaal trots op!
Het designteam is nu bezig om voorbeelden te maken voor de eerste challenge. Deze komt dan de 20e op het blog te staan: http://www.scrapfantasy.blogspot.com/
Ik heb er zin in en hoop dat er veel mensen mee gaan doen.

Verder heb ik het aanbod gekregen om 3 wissellijsten te verzorgen voor in de koffiekamer bij ons op school. Erg leuk, want nu komt mijn werk toch verder dan alleen mijn scrapzoldertje :).
En heb ik weer een leuk visitekaartje!

Allemaal een fijne zondag!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh wat jammer zeg dat je vakantie er alweer op zit! Maar je hebt wel onwijs veel gedaan zeg!!!
En je nieuwe blog is super!

Wat gaaf dat je wat mag maken voor 3 wissellijsten!Hele uitdaging! Ben benieuwd!
Werkse weer morgen!!

Anoniem zei

Wat leuk zeg dat je dingen voor op school mag maken!! :-)
En heel veel succes vandaag je 1e dagje op school!!