donderdag 23 augustus 2007

JIPPIE!!!!

Wij gaan naar de Wiz!
Ik zag op tv weer eens wat musicals voorbij komen en ik kreeg er weer behoorlijk zin in.
We vonden het alleen te ver rijden voor ons tweetjes om naar Scheveningen te gaan (voor Tarzan), maar The Wiz is ook helemaal het einde (lijkt mij dan he ;) )

Op school vertelde ik dat aan mijn collegaatje en die stelde voor om met nog een ander collegaatje een dagje uit te gaan en 's avonds dus naar Tarzan te gaan! Dus ga ik daar alsnog naartoe! Alleen de datum is nog niet bekend hihi.

Op school gaat alles zijn gangetje. Ik kwam erachter dat ik een goeie klas had. Had de resultaten even uit het dossier getrokken, maar er is niet echt een vak wat ze niet kunnen :).
Als mijn LIO straks voor de klas staat, ga ik die paar zwakkere kinderen begeleiden buiten de klas. Echt een uitdaging en ik heb er zin in!

Oh even de tussenstand van mijn SB dieet .... ik ben 7,5 kilo kwijt!

Voor de mensen die mij missen op msn of op het forum. Ik ben erg moe als ik uit school kom. Dat komt vooral omdat ik nog geen rust heb over de kids en de organisatie in de groep. Het is voor mij nog niet duidelijk welke kinderen ik waar ga begeleiden en voor de kids is nog niet alles helder hoe alles reilt en zeilt in de klas.
Het komt wel weer dat ik vaker voorbij vlieg, maar nu kan ik het ff niet opbrengen. Mijn excuus daarvoor.
Blijf dus vooral hier lezen als je dat leuk vindt.

X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Femke! Kan me voorstellen dat je moe bent zo'n 1e week. Dat staat mij volgende week ook te wachten... en op vrijdag heb ik gelijk een bruiloft.. ik vrees dat je me kunt opvegen! ;-)

Anoniem zei

He meis. Je bent een topper hoor dat je dat allemaal nog actief bijhoudt op je blog. Zelfs daar heb ik de puf niet voor! Eerst maar eens je grope op orde hebben dan komt de rest vanzelf weer. Dikke knuffel uit Valkenswaard, Nicol