zaterdag 14 juli 2007

ja mijn werk!!!

Zo hieronder wat werk. Eindelijk kan ik weer foto's hierneer zetten zeg.
Dit zijn allemaal lo's die ik gemaakt heb voor challenges voor Scrapboek.
Erg leuk om te doen.





Inmiddels is week 1 alweer bijna voorbij van mijn SB dieet en ik moet zeggen dat ik wel klaar ben voor week 2. Ik heb heerlijk gegeten en heb niet zo gek vaak last van honger gehad.
We moeten alleen nog een beetje oefenen met afwegen haha, want als iets gekookt is is het al zwaarder zijn we achter. Maar komt goed!
Ik ben benieuwd maandag als ik op de weegschaal sta.
Vandaag ga ik lekker scrappen bij Michelle en morgen komen Nicol en Irene deze kant op om te scrappen. Ik heb er helemaal zin in!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke lo's! enne die foto's moet je van jezelf maken dus echt zelfportretten.

corinnexxx

Charlotte zei

Hele gave lo's Femke!