maandag 30 juli 2007

hier ben ik weer

En zo heb je een paar weken niks te melden en zo haast iedere dag :).
Hier show ik nog ff een lootje met de foto van het team bij de bruiloft van een collegaatje. We moesten voor de receptie een foto laten maken en er stond een tafel bij met allemaal gekke hoeden, brillen en sjaaltjes. En dit is het resultaat:


Ook had ik seizoen 1 gekocht van de Gilmore Girls. Ik heb nu al een deel gekeken en ik vind het super!


Vandaag ga ik naar Juut om te scrappen en heb er heel veel zin in! Sabrina is er ook weer dus dat is gezellig.

En ik mocht vanmorgen weer op de weegschaal. En het was echt een pak voor mijn hart, want ondanks dat ik uit eten geweest ben, wat snoep op heb die avond en niet meer bewogen heb, ben ik toch nog een kilo kwijt! Jippie!
Nu in het totaal 5 kilo!!!!

2 opmerkingen:

Marga zei

wooohhhhhhhhh, gaat goed Femke!!
Het hoeft niet perse heel hard te gaan...
Heel veel plezier vandaag!!!

Je@net zei

Leuke lo geworden Femke! Leuk idee zo!!