woensdag 20 juni 2007

even een berichtje van mij

Zo even tussen alle drukte door een berichtje van mij.
Momenteel ben ik weinig op forums te vinden of waar dan ook.
Met school loop ik verder goed op schema, maar dat wil ik graag zo houden :)

Afgelopen weekend heb ik samen met Judith een workshop gevolgd in Veghel bij de Creatie.
Voor de pauze hebben we 'gespeeld' met onze handschriften en moesten dat later gaan verwerken op een lo.
Na de pauze hebben we een miniboekje gemaakt met het alfabet erin. Elke letter was een andere techniek. Ik vind het een leuk boekje geworden, alleen vond ik de workshop erg hectisch. Normaal kun je daar zo heerlijk in je eigen tempo scrappen en nu leek het een race tegen de klok. Dat was minder, maar verder erg leuk weer en gezellig.
Ik zal proberen deze week nog foto's te plaatsen van mijn kunstwerkjes ;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh leuk! Ben benieuwd!

Anoniem zei

ben ook erg benieuwd naar de resultaten....