dinsdag 29 mei 2007

nieuw uiterlijk

Ik had vandaag eens zin om mijn blog te vernieuwen.
Een lekker fris kleurtje voor de komende tijd. Nu nog hopen op wat zon.

Ook heb ik gisteren nog een lo gemaakt. Ik vond nog een leuke foto van mijn pabo-klas. Wel zo'n leuke herinnering om te scrappen. Het was immers een geweldig gezellige tijd!



Donderdag ga ik uit eten met een vriendin. Ze is in maart jarig geweest en ik schaam me diep, maar ze heeft nog niets gehad. Nu trakteer ik haar op een lekker en gezellig etentje. Kunnen we meteen bijkletsen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Onwijs leuke Lo heb je gemaakt, Femke!!! En je blog ziet er nu wel heel gezellig uit!!!!

Anoniem zei

Wat ziet het er gezellig uit zo zeg Femke!!!

Heel erg leuk, en je lo natuurlijk ook! Super!

Marga zei

Heerlijk bezig geweest Femke! Ziet er super uit.
Lekker vooruitzicht even uit eten en bijkletsen. Veel plezier!!!!!!

Tessa Tegendraads zei

Hey de weblog ziet er goed uit hoor!! Enne, deze Lo is ook om te smullen....

Tessa

Anoniem zei

Leuke nieuwe blog en een mooie lay-out. Stiekem verlang ik soms ook wel weer terug naar de goeie oude studententijd op de pabo ;-)

Mandy zei

Hoi!

Ik heb je bij mijn linkjes gezet hoor! Enne hele leuke lo! Maar dat had ik al op scrapland gezegd ;)

Liefs, Mandy