maandag 14 mei 2007

even wat werk weer ;)






4-ever mine: dit was een uitdaging op het SA forum. De opdracht was dat je maar met 1 kleur mocht scrappen en je moest naald en draad gebruiken.

Spring: dit was de sketch van mei op Scrapdelight.

You make me happy when ..: Deze doet mee met een wedstrijd op het SA forum. De opdracht: het thema was: hier word ik nu blij van. Er moest zwart in je lo zitten en tenminste 1 stempel, maar geen alfabet.

A sunday in March: Dit is een lo met spullen uit de envelop van Judith. Wat zat erin:
- het papier
- de knopen
- blauw lint
- blauw garen
- de M van March
- de grote bloem (chipboard)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij bent lekker bezig geweest, Femke! Ze zijn allemaal erg leuk geworden. En de allerleukste vind ik: Hier wordt ik blij van!! Die combinatie is echt super!

Anoniem zei

Erg mooi!!! Mijn favoriet is die van 'you make me happy'!
Het is echt een SUPER lay-out!!

judith_1974 zei

Wat heb je weer hard gescrapt zeg!! en de resultaten mogen er zijn Fem!!! Toppie

liefs Juut