zondag 4 maart 2007

cybercrop#2 dag 2

Ik had beloofd nog de challenge te laten zien van Miranda. Dat is deze geworden. De achtergrond is helemaal van verf en ook de titel is met verf gestempeld.


Vanmorgen zijn we om 09.30u begonnen met de bingo. Deze is gewonnen door Judith en Sabrina. Het was weer reuze spannend!
Om 10.00u begon mijn workshop 'zigzagboekje'. Hij is al door 2 mensen gemaakt en het waren super leuke resultaten.



Om 12.00u is Michelle een RAK gestart en wel 3 tegelijk!
RAK 1: Hierbij ging het om kindness. Je mocht iets aardigs zeggen over alles wat met scrapdelight te maken heeft.
RAK 2: Hierbij ging het om het origineelste idee wat betreft workshops, challenges, games etc. De winnaar is nog niet bekend.
RAK 3: Iedereen mag zijn favoriete sketch plaatsen en daarbij mag hij/zij ook een sketch kiezen om te liften. Deze RAK loopt tot vanavond.

Om 13.00u is Miranda gestart met haar workshop 'miniboekje Heidy Swapp'. Mijn resultaat is hier te zien. Ik vond het erg leuk om hem te maken.



Om 15.00u startte de challenge van Michelle. Je moest met min. 3 verschillende lijnen in 1 lo werken. Dit is me wel aardig gelukt volgens mij. Ik heb 4 verschillende lijnen gebruikt: chatterbox, scenic route, basic grey en crate.



Om 16.00u begon de kaartworkshop van Rianne. We hebben een envelopkaart gemaakt. Erg leuk!



Om 17.30u eindelijk (hihi) even pauze en tijd om te eten. We hebben heerlijk pizza op.

Ik had weer energie kunnen kweken, want om 19.30u begon de kaartworkshop van Michelle. Een erg grappige maar vooral leuke manier om een kaart te maken.



De dag sloot vandaag met een challenge van Marlies. Je moest iets in je lo verwerken wat thuis ergens ligt maar wat je eigenlijk zelden tot nooit gebruikt. Bij mij zitten er een hoop letters in een bak die ik eigenlijk nooit gebruik.



Zo, vandaag is er weer een dag en ook daar komt weer verslag van.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo je hebt echt super je best gedaan meid! Ziet er allemaal leuk uit!!!

Serai Meulen zei

je hebt ontzettend mooie dingen gemaakt!!!!

Anoniem zei

wauwie Fem!! Wat een hoop heb jij gemaakt in 1 weekend!! Echt helemaal super!! Het ziet er allemaal gaaf uit! Toppie voor jullie meiden!!

Anoniem zei

Leuk om je verslag te lezen, Femke. Je hebt echt gave dingen gemaakt!!! Toppie!